Support

Support

Hieronder hebben we voor jou enkele veel gestelde vragen op een rijtje gezet. Staat jouw specifieke vraag er niet tussen, neem dan contact op met onze helpdesk via support@huisstijlmanager.nl. We helpen je graag verder! 

Systeemvereisten

Welke browser wordt aangeraden voor Huisstijlmanager?

De Huisstijlmanager is geoptimaliseerd voor de laatste versies van Firefox en Google Chrome.

Output profielen

Welke outputprofielen zijn beschikbaar?
  • Certified PDF (hoge resolutie, geschikt voor druk en advertenties)
  • Web PDF (lage resolutie, geschikt voor proef)
  • PDF (geschikt voor print en proef)
  • JPEG voor bijv. (web)banners en gebruik in HTML-mailings
  • PNG voor bijv. social media

Gebruikers / inloggen / rechtenstructuur

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Neem contact op met support@huisstijlmanager.nl

Aanlevering ontwerp

Wat moet ik aanleveren voor de bouw van een nieuwe template?

Een open Adobe InDesign bestand, incl. gebruikte koppelingen (in hoge resolutie: 300dpi) en fonts.

Mediabank

Welke bestanden kan ik in de mediabank plaatsen?

Foto’s, afbeeldingen, logo’s, Word-sjablonen, etc.

OCI-koppeling

Is het mogelijk een koppeling te maken met ons inkoopsysteem of intranet?

Dat is mogelijk, neem hiervoor contact op met support@huisstijlmanager.nl

Templates

De template werkt niet naar behoren.

Neem contact op met support@huisstijlmanager.nl

Algemeen

Hoelang duurt een complete implementatie van een portal?

Dit ligt aan de input en content die er al is. Het kan met twee maanden, of als sneller gewenst is doen we dit sneller. Vaak gebeurt het in fases.

Informatie

Beheren, opmaken, bestellen én publiceren van al je marketing- en communicatiemiddelen doe je voortaan op één plek. Ontdek de kracht van de Huisstijlmanager!

Volg ons op      

Support

Heb je hulp nodig of heb je een technische vraag? Bekijk onze helpdesk of neem contact op via support@huisstijlmanager.nl