Huisstijlmanagement in de zorg
Als jij actief bent als marketing- of communicatiemedewerker voor een ziekenhuis, bij een zorgcentrum, binnen de ouderenzorg of op een andere plek in de gezondheidszorg, dan komt er veel op je af. Een goede huisstijl en bijbehorende huisstijlbewaking spelen in de zorgsector een belangrijke rol. De Huisstijlmanager® kan jouw werk als communicatieprofessional in de zorg gemakkelijker en aangenamer maken. Efficiënter en overzichtelijker.
Waarom is huisstijlbewaking belangrijk in de zorg?
De uitdagingen van huisstijlmanagement in de zorg
We weten het: het is makkelijk praten dat huisstijlmanagement in de zorg belangrijk is en goed gedaan zou moeten worden. Maar we zijn ons ook bewust van de grote uitdagingen van het bewaken van een huisstijl. Als communicatiemedewerker is het moeilijk om grip te houden op naleving van de huisstijl. Waarschijnlijk heb je er geen tijd voor (én geen zin in) om organisatiebreed de huisstijl te controleren en vaak is er geen centrale database van beelden en huisstijlelementen aanwezig. Om nog maar te zwijgen over alle ad hoc communicatiemiddelen die met alle goede bedoelingen door collega’s gemaakt worden, de vele aanvragen van collega's voor het opmaken van middelen, het aanpassen van content, of de vragen over de huisstijl. Door de opeenstapeling van deze uitdagingen kan huisstijlmanagement aanvoelen als een onbegonnen missie.



Hoe kan Huisstijlmanager jou helpen in de zorg?
De Huisstijlmanager kan voor jou als communicatiemedewerker een heleboel uitdagingen uit de weg ruimen. Hieronder vind je de belangrijkste voordelen die jou kunnen helpen met huisstijlmanagement in de zorg.
Eenvoudig te gebruiken online templates
Een centrale mediabank
Web-to-Print in een handomdraai
Koppeling met je inkoopsysteem
Autorisatie en controle
Zeer gebruiksvriendelijk
Hoe kunnen wij jouw organisatie helpen?
Plan een demo met een van onze experts
of download de gratis brochure.