
Huisstijlmanager past helemaal bij de wensen van Garantiemakelaars
Anouk Lamers
- Garantiemakelaars
- Garantiemakelaars is een landelijk opererend netwerk van makelaarskantoren. Met ruim vijftig makelaarskantoren, herkenbaar aan de groen/gele uitstraling, zijn zij een van de grotere makelaarsorganisaties in Nederland. Garantiemakelaars ontzorgt en geeft aangesloten makelaars een stevige basis om te floreren.
De Huisstijlmanager die Garantiemakelaars gebruikt is op maat voor hen gemaakt. Met hun wensenlijstje én in de eigen huisstijl. Magali Schouten van Garantiemakelaars: “Het is hierdoor niet alleen een systeem dat past als een jas, maar het ziet er ook nog eens mooi uit.”
Tijdbesparing
Garantiemakelaars maakt al heel lang gebruik van Huisstijlmanager. Het systeem had destijds zelfs nog een andere naam en niet zoveel functionaliteiten als nu. Het systeem draait nu op een verbeterde software, met meer functies en meer snelheid. Sinds dit voorjaar heeft Garantiemakelaars het complete pakket overgedragen aan Huisstijlmanager. “We hebben besloten om het beheer, de bouw en alles eromheen bij Huisstijlmanagerer te leggen. Dat scheelt ons veel tijd”, aldus Magali.
Op maat gemaakt
De Huisstijlmanager is helemaal in de huisstijl en naar de wensen van Garantiemakelaars gebouwd. De meer dan vijftig aangesloten makelaars kunnen eigenhandig in het systeem inloggen en daardoor wordt automatisch hun eigen logo en gegevens in de middelen geplaatst. Daarnaast kan de gebruiker vanuit de template eenvoudig kiezen voor een bepaald formaat. Ook kan elke vestiging vanuit de template een bestelling plaatsen en dan meteen kiezen voor een x-aantal posters met een afmeting naar keuze. In totaal beschikt de Huisstijlmanager van Garantiemakelaars, door henzelf GM-net genoemd, over 33 verschillende templates.
Social media
Huisstijlmanager bevalt niet alleen Magali goed, maar ze hoort ook positieve geluiden vanuit de makelaars. Recent zijn er aan het systeem templates voor social media toegevoegd. “We merken dat onze doelgroep het belang van online aanwezigheid inziet, maar dat door gebrek aan kennis en tijd het vaak toch een ondergeschoven kindje blijft. Door deze templates wordt het gemakkelijker om berichten te plaatsen. En omdat de posts nu allemaal de juiste huisstijl hebben, vergroot dat tevens de herkenbaarheid van onze organisatie.”
Gebruiksvriendelijk
Het GM-net is gebruiksvriendelijk, maar voor diegenen die af en toe wel wat hulp kunnen gebruiken, is er in het systeem een academy toegevoegd met koppelingen naar webinars. “Net zoals het systeem, zal ook het e-learning gedeelte in de toekomst waarschijnlijk worden uitgebreid of aangepast’, vertelt Magali. “Zo zouden we graag willen dat de makelaars een kant en klare post kunnen downloaden, waarbij elke makelaar zijn eigen logo in het bericht terugziet. Zo proberen we samen met Huisstijlmanager het onze franchisenemers zo gemakkelijk mogelijk te maken.”
Informatie
Beheren, opmaken, bestellen én publiceren van al je marketing- en communicatiemiddelen doe je voortaan op één plek. Ontdek de kracht van de Huisstijlmanager!